11:34 THOSE PANTS


Kanske det bästa i min garderob just nu (har inte såå mycket annat där :P)
OCH jag vet att alla skriver om dessa förtillfället men jag kände att finns det ändå min strl kan jag (jonas) lika gärna köpa dem :P haha, inte sant? Like it. Älskart!


VI HAR PRECIS käkat en frukost som skulle kunna slänga jätten goliat i väggen. Jag är mätt gånger tusen! Våra män, de stackars karlarna, fick äran att åka iväg och handla denna morgon. Efter 45 min var de tillbaka och hade köpt allt och lite till... så nu överlever vi dagen också!

Ute skiner solen just nu, annars har det regnat MEN vi ska ta vara på hela dagen här ute på blidö. Fantastiskt härligt att göra någonting annat!

Kommentarer
Postat av: Passepartout

de är fina!

2009-08-18 @ 08:10:19
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: MALIN

JAAA! :)

2009-08-18 @ 17:26:31
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0