23:12 IN RED LIPS I CAN FLY OVER THE MOUNTAIN HIGH


Nytt läppstift!

Nytt läppstift (älskar kontrasterna!)

Min Jonas bar idag nya kläder :) Kan det ha varit en kvinna vid namn Malin som hjälpte till? Ja! Shortsen kommer troligtvis att vara hans favoriter väldigt länge OCH jag kan tänka mig att jag behöver införskaffa några till huvudbonader till denne karl - annars kommer han använda den här JÄMT! Till och med i duschen (jag ljuger inte!!)

Jag bar jeansshorts acne, tröja från weekday och ostängda sandaler - simpelt, ledigt, ACK så skönt!

Sedan min söta kusin! Visar mer bilder imorgon! (från vår dagstripp!)

NU SKA JAG LETA EN MASSA PÅ IKEA, någon som har tips?

Kommentarer
Postat av: Petra

Hemnes byrå 8 lådor! Om du vill ha mycket plats.. sjuuukt fin, har en sån själv :-)

2009-08-25 @ 00:08:38
Postat av: Johanna

tjusig outfit.

2009-08-25 @ 08:38:49
URL: http://passepartout.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0