18:20 IF YOU GOT SOME TIME


DAG TVÅ MÅNDAG
Gooodmorgon pojkar! Dessa två handlade hela ica för att få sina kvinnor mätta och nöjda, belåtna och ICKE jobbiga :)

Efter det satte vi oss vid bordet och började käka!

Johanna högg in i mackan - sötunge!

... och jag själv försökte för allt i världen att tugga ner innan kortet skulle knäppas - misslyckat!

Det här är kanske den bästa bilden vi tog!! HAHA. Jag kommer inte heller ihåg vad vi skrattade till MEN det var tydligen extra underbart roligt!

Efter några timmar ville vi åka båt (det blev uppehåll mitt i regnet och vi bad en bön att det skulle vara så till dess att vi kom hem! solen följde oss och regnet öste ner efter att den siste stängt dörren till huset! gud är god! halleluja!)

Johanna och Jonas i båten! Solen sken såklart! :)

Jag satt i andra änden av båten och läste ELLE.. mysigt.

Vi är glaaaada :)

Puss puss puss, (åh vad fin bilden hade varit om jag inte haft en finne mitt på hakan! Så blir det när man är osminkad :p)

Jag och Johanna, det blåste så fruktansvärt mycket :)

Det här är den vackraste bilden jag vet :) Så spontan!

ÅÅÅÅH SÅ FINT VÄDER!

Johanna jublar till det vackra vädret :P haha.. söööt!

Obligatoriska båtbilden! Det ser fantastiskt ut

Vi klev iland vid denna ö och köpte glass + kaffe!

Jag gillar den här för att båda fixar "ordning" sig samtidigt! haha, resultatena blev sisådära.. :p

Tänk om Johanna hade vart såå lång :) Fint där!

Isak berättade någonting och det var tydligen det roligaste jag hört...

Söööta!

Isak ser fin ut bakom ratten!

Sedan gjorde jag och Johanna lunch.. korv och makaroner! Vilka hemmafruar.. stuvade var för avancerat så vi körde utan :P haha, men ack så gott det blev!! (lägg märke till mina fina korvar, såå fint skuret. typ!)


FORTSÄTTNING FÖLJER

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0