14:47 THE GUYS ARE LOOKING GOOD


I torsdags efter 15mötet hittade vi på nästa sak... som var att.. håll i er nu.. äta MIDDAG på IKEA. Ja, ekonomiskt sätt - helt kanon, mat sätt - sisdär. OKEJ för att korv är gott och allt sådant.. men det känns mer som ett mellanmål! MEN dessa tre karlar fick sig varsinn glass av mig. Tänka sig. 15kr och de blev som barn på julafton.

Rickard körde på.. med råge.. han tog kurvorna som på räls och körde runt runt runt runt i rondellerna.. (ett päron till farsa i europa kan slänga sig i väggen.. vi höll på i timmar! jag blundade)

OCH jag skulle såklart vara med.. akta er så att ni inte blir bländad av min solbrända hud..... eh ja.

Sedan skulle vi ta oss fram till nästa stopp OCH det krävdes lite jobb.. tydligen.. varför kan man inte bara köra på vanliga vägar? (bild tagen inifrån bilen, GISSA om jag har en bra kamera??)

De försöker klura ut hur de ska göra... sedan händer det.. fighten..

... Per blir arg och flyr sin kos.. med bestämda steg..

... "Ah men kom igen... FÖRLÅT!!!"
Okej, det kanske inte riktigt var en fight.. inte ens i närheten.. men det känns som om bilderna visar det OCH det känns som om jag behövde lite intriger i bloggen.. yey.

ETT TVÅ... TRE!

Efter detta gick vi in och köpte godis.. sedan hem till mig.. Bilder kommer!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0