00:17 WHEN LOVE IS IN THE AIR


När min faster lagar mat vill hon mätta ALLA. Debbie ville ha fiskpinnar, jag ville ha kyckling och hon själv likaså. ALLA blev mätta och jag fick till och med matlådor.. disk gånger tusen MEN hon är för underbar. Min faster.

Har precis kommit in genom dörren efter att jag och Jonas vart och hälsat på Isak och Johanna.. sååklart att vi ville träffa de en sådan här dag! :) Härliga tider.. Nu ska jag sova.. men först en bild på min underbare fantastiske karl
Den här bilden är min favorit - jag vet att jag lagt upp den förut MEN såå snygg :) - soova!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså Gunilla!!! Hur härligt är inte hennes kök!!! :) Kocken nr 1.

2009-08-14 @ 10:39:16
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0