10:11 I PÅSEN


Jag tror aldrig att jag kopierat en outfit rakt av MEN när Elin Kling hade den här på sig till den där spetsiga kavajtoppen med vassa axlar blev jag kär. Fruktansvärt snyggt. Nu ångrar jag nästan att jag lämnade tillbaka denna för att köpa den där andra spetsiga kavajen istället. DOCK är den mer användbar och jag har faktiskt en korsettopp. Gjorde jag rätt?

NI ÄR MÅNGA som efterfrågat leggings, snygga, sköna, you name it. Jag har gjort ett inlägg på mina favoriter som publiceras senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker vekrligen inte att du gjorde rätt val! den är ju hur fin som helst och jag beställde bh:n i samma material från sonia rykiel för några dagar sedan och jag hade beställt den här med om jag hade lagt märke till den!! :D

2009-12-11 @ 10:14:45
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0