11:42 JAG VALDE DEN VÄRSTA DAGEN

Sol? Vad är det? I Sthlm snöar det för fullt. Här snackar vi litervis. Har inte varit ute i ett sådant här väder.. sedan.. ja, jag kan inte ens komma ihåg när. HJÄLP! Alla plogbilar är överallt, människor är stressade överallt och jag vill liksom bara.. HEM! Jag vill hem! Jag vill lägga mig framför en dvdbox och titta på film HELA DAGEN. GE mig!

Ja, jag tror jag åker hem. Snart.

btw. mannen i kassan gjorde min dag. Fick 20kr rabatt och TRE stämplar för en kaffe. HAHA. Gölligt.

Kommentarer
Postat av: ...by Mary

Haha. Kung. Tänk att så lite ändå kan göra så mycket :)

2009-12-17 @ 17:54:36
URL: http://dailybymary.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0