12:06 DIREKT FRÅN UPPSALA



Förlåt för att jag verkligen INTE nämnde att jag behövde laktosfritt. Alltså. Han blev inte så glad. Där stod det två kaffe OCH jag tog bara en. Snällt? Nej!

Andra saken, sitter på waynes, går runt på stan och strosar som om det inte vore någon morgondag. DEN KLÄNNING jag tänkt ha ikväll, vill jag inte alls ha längre. What to do? Nu måste jag köpa nytt. Jobbigt läge. Fia har agerat shoppingassistent och det gick ändå hyfsat, ifall vi haft ett par skinnshorts. Har snackat med Johanna och deppat ihop. Hon deppade också. Haha. Nej men nu ska jag samla energi och gå och köpa en fin outfit jag med glädje kan använda ikväll. Hurra.

MAMMA. PAPPA. Pengar? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga glasögon!

2009-12-05 @ 15:07:15
URL: http://esatirnine.blogspot.com
Postat av: rebecca

fin i glasögon! :)

2009-12-07 @ 16:55:24
URL: http://rchristina.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0