17:15 EN VACKER DAG OCH HAN BLIR MIN


Bild: Tagen i somras.

Snaaart i Uppsala men innan dess - jag sprang in i denne karl idag. Måns Zelmerlöv. Han är den, enligt mig, vackraste kille i denna värld. Okej, han är för liten - han var som finast i idol - men ändå JAG kan mata honom för alltid bara han upptäcker min matlagning... eh ja.

I allafall, jag gick i sturegallerian ut mot stureplan och möter endast EN person. Tittar på denne man och tycker att han verkligen verkligen ser bra ut. Sedan insåg jag att jag stirrat som en uggla mot självaste Zelmerlöv. Fantastisk känsla om jag får säga det själv.

Att jag var charmig med sjuhundrafemtioelva påsar i händerna och fötter som värkte att jag haltade och håret i näsan pga. elektricitet OCH blinkande ögon pga. torra linser... kändes kanske inget vidare. Men hey. Han tittade iallafall. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah vad roligt ;)

2009-12-11 @ 10:16:17
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0