17:21 SJU SNABBA MED MALIN

1. Min iphone är knas.

2. Jag har ätit såå många lussekatter att jag spricker (är det jul så är det!).

3. Jag lyckades komma hem med NOLL grejer till mig själv. Buhu, men fantastiskt.

4. Tittar på Sunes jul och får till en vacker stämning.

5. Plumsat runt i en enorm snöstorm för att sedan komma hem till det OSNÖADE Uppsala. Jag älskar Uppsala.

6. Frida Fahrman är absolut den snyggaste kvinna jag någonsin sett. Hennes outfit. Hennes hårfärg. Hennes leende. Hennes uttal. Hennes dialekt. Får man vara kär? (jag ringde mor direkt efteråt och berättade. Fantastiskt!)

7. Det är dags att leta fram dunjackan på riktigt nu.

Kommentarer
Postat av: mia

Har julens bästa tävling.

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0