18:08 TEMA: SPETS


Jag ber verkligen om ursäkt angående all spets nu MEN detta är det sista plagget. Lovar... eller vänta nu, jag lär visa när jag har den på mig också MEN då blir det sista inlägget. Lovar igen. Jag högg den här direkt när den kom in hos oss (dvs. för några veckor sedan!). Innan hysterin startade - nu är den slut. MEN om ni vill leta - H&M trend 399:-

IKVÄLL: Tänkte bara vara hemma, köpa hem någonting gott, vila, lägga mig i tid, se film, mysa.. ni vet. Sedan sprang jag på fikarast och vad hade jag fått om inte ett mess från Sofia L: "MALIN, Laddad?" Såklart jag är. Vem bangar?

men hörrni, tanken var ju god... right?

Kommentarer
Postat av: Karin

Sjukt snygg!

2009-12-12 @ 20:11:58
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Spets kan man aldrig få för mycket av :D!

2009-12-13 @ 10:24:27
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0