21:18 HEJ BLOGGEN LEVER DU?

Jag ber verkligen om ursäkt.. eller vänta, jag har inga skyldigheter egentligen.. men ni förstår. Jag är sjuk. Är helt och hållet utmattad. Denna dag har varit jordens mest långa och min styrka och energi var lika bortblåst som löv i orkanvind. Jobbigt. Jag tog mig igenom men orkade helt enkelt inte göra någonting annat. Istället gick jag och köpte glass, lussebullar och en massa godis.. la mig under täcket och slog på en film (som jag nu sett klart och istället tittar på idol!).. Okej att det kändes bra i självaste situationen MEN nu slog klockorna till i mitt huvud. JAG SKA HA FODRALKLÄNNING I RÖD FÄRG IMORGON. JAG HAR ÄTIT FÖR FEMTIOTVÅ PERSONER. JAG HAR EN MAGE SOM ÄR LIKA SVÄLLD SOM SJÄLVASTE BULLDEGEN. Det var ju synd tycker du.. och det tycker jag med. Antingen är det jag som sätter igång min förbränning (i mitt febriga tillstånd! man kan alltid be en bön!) eller så får jag helt enkelt köpa en filt att klä mig i imorgon. Hualigen.

(jag skulle kanske skippat den där litern glass.. eller kanske... de två bullarna?.. eller de flera hundra g godiset!) MEN det var ju såå gott?!

Kommentarer
Postat av: Allan

Krya på dig!

2009-12-04 @ 21:31:01
URL: http://twitter.com/trollare
Postat av: MALIN

TACK!

2009-12-09 @ 09:41:27
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0