21:26 DEN DÄR KVÄLLEN 2004

Periodpaus. En helt vanlig modomatch. Trodde jag. I pausen såg jag honom, han den där vackra mannen i vit mössa - stod i bortaklacken? Varför då? Man såg tydligen bättre. Han tittade tillbaka. Våra blickar möttes. Jag kommer inte alls ihåg vad jag hade för kläder. Han gjorde det. Ljusa dieseljeans med fickor på rumpan. Det har han sagt.

Att den här matchen skulle komma bli den jag aldrig glömmer hade jag inte en susning om. Nu har jag det. Han tog min kärlek. Han gav tillbaka. Vi blev ett par.

Idag, fem år senare, kan jag fortfarande tänka, ta mig tillbaka till 2004. Till hans leende. Till hans skratt.
(och sedan undrar många varför jag inte kan bli kär igen)

MEN: tänk om jag bara skulle gå vidare och faktiskt släppa in en person i mitt liv?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0