21:40 DRA PÅ DIG DIN SKJORTA KVINNA



Sådärja, allt ifrån H&M trend (köpte skjortan på rean! Hurra!)


Igår stod jag och letade efter mina hjärtan till örhängen. Stora sådana. Hittade bara ett, vilket var synd. Jag som ville använda dessa. Imorse kom jag på att jag hade sönder det andra och slängt det. Efter jobbet, som ett brev på posten (det var det också, bokstavligen) kom ett par hjärtörhängen. WHAT? haha, jag bara log. MIN MAMMA hon kan hon (pappa också, men ibland förstår man faktiskt vem det kan vara som ligger bakom!). Världens finaste, stora (vem behöver pepparkaksformar??!!) och perfekta. Jag gillar dem. Ett adventspaket. Jag kanske ska ta och inviga de på personalfesten imorgon? JA!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0