Att jag är besviken har tagit ut all sin rätt


Med dragkedjan i framkant..

Jag vaknade ledsen, sedan blev jag arg, nu är jag faktiskt bara besviken. Det är INTE ofta.

Btw. Det som gjorde mig gladast igår var att när jag kom till jobbet hade Linda en present till mig. MITT Halsband jag har på mig. Hur glaaad tror ni att jag blev? Åh vad fint. Linda alltså, vilken pingla. Det roliga var att det bara hängde på mitt skåp, utan någon liten notis eller något.. Så jag trodde inte att det var mitt.. Sedan berättade hon och efter det kramkalas. Kärlek kvinnor. Kärlek. Kärlek på alla hjärtans dag.

Kommentarer
Postat av: saskia

GUUD vilken fin klanning!! Kram :)

2009-02-15 @ 13:03:26
URL: http://blandgrynet.devote.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0