Godis är min drog. Vad är din?

SÅ har jag varit med om ett nästintill två timmars gympass. DÄRFÖR ATT jag träffade på Frank och Josef i hallen och vände in igen. Jag ville ju prata lite så vi körde på alla tre. Nice minsann! :) Sedan gick jag hem, hämtade pengar och skulle gå för att köpa godis. ÅH vad gott med lösvikt. Jag såg alla goda bitar bara vattnas i min mun. AAAH, jag längtar.

Det första jag ser inne på ica är Nicklas med vän (ja, jag skriver inte namn på människor som inte valt det själva :P) så jag går mot dessa två och det är alltid lika kul att kramas för det känns som att hela världen öppnar sig när nicklas öppnar armarna.. jag går bara rakt in. haha. Okej, det där lät weird, men ni förstår. Well, jag visar upp min fina tamagotchi och är nöjd som bara den. De dissar idén. Jahaja..

Sedan så kommer frågan "Vad ska du ha Malin?"
"Kanske... GODIS!"
Dum fråga faktiskt.. Men vi gick ditåt och mot kön.
"Vi ställer oss här,eller iofs, du ska ju ha lösvikt." säger nicklas
"Precis, men jag får väl ta något snabbt istället..."
Går iväg och hämtar en påse. USCHA! Jag såg fram emot mitt lösvikt.
"ÅH."
Så betalar vi och går ut.. jahaja, varför stannar dem? tänkte jag då.. Nej men det visade sig att"
".. vi ska hitåt?"
"JAG KUNDE ALLTSÅ...?"
hahaha. kul liv. Jag kunde fått ta mitt lösvikt. Vi skulle ändå inte till samma håll.. Nej men jag är ju jätteglad. SUPERGLAD. Gladare än någonsin. NOT!

Jag vill inte ha detta godis.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Dagens I-landsproblem ;)haha

2009-02-16 @ 19:40:05
URL: http://blog.kurry.se
Postat av: MALIN

Jonas: MINST SAGT! ;) haha... nej jag tror att jag pallar det faktiskt..

2009-02-17 @ 08:20:19
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0