Gympass a la Nicke&Mallan

Ja.
Vart ska man börja?
Nicklas anländer på gymmet runt klockan sex och kör stenhårt (läs, sådär hårt) och jag kommer dit runt kvart i sju (kör hårt, läs stenhårt). Möts upp och börjar snacka. En timme senare inser vi att människor kommit och gått men vi har bestått. På samma plats. Eh, ja. Tio över åtta börjar vi att bege oss (pga att N inte ville träffa en man! haha) och kör igång. Detta resulterar i mer skrattanfall än tyngder. Anyway, tio i nio är det klart.. och vi har alltså spenderat halva dagen på ett gym. Ungefär. Vi traskar hemåt. Jag vill ha godis. Det blir ica! Yes! Går in och tänkte vara "nyttiga" med naturgodis men min mage ville någonting annat. Mot godiset. "Malin, vi köper kinderägg!!!" "JAAA!" skriker jag tillbaka. Så tar vi varsitt. "Vi måste ju ha mer.." Det blev lite annan choklad också.. "Det här är vi värda efter vårt stenhårda gympass.." Jag kunder inte mer än att hålla med.

Mot kassan. Ja visst. Kul att mannen i fråga kunde betala.. ack nej. Han hittade inte plånboken. Jag fick pay'a. Dagens samhälle alltså. Jämställdhet gånger tusen men vem grinar för det!? Haha.. så gick vi därifrån och kunde inte mer än att komma ut förrän vi slog upp äggen (ja, alltså inte hans skalle utan KINDERÄGGEN, bara en parantes :P). "Vi måste föreviga detta ögonblick ju.. ställ upp dem" Jag fick alltså den fula och han sprang runt och hoppade hage över sina pingviner... Kul att någon var nöjd... "Malin, jag känner mig som en balettdansös" säger N när han håller upp ärmarna så fint för att skuggan ska göra sitt. Resultat? Sedan gick vi vidare och skildes åt vid rödljusen. Tiden går snabbt när man har roligt! :)

Naaw.. från madagaskar. Jag är stolt iaf. Nu sitter jag och Bertil (han till vänster) och bloggar med choklad.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0