"Jag söker en man jag inte kan sluta titta på"

Såklart. När jag startade datorn idag möttes jag av en ad där ovanstående rubrik fängslade mig. SÅKLART! Vem söker en man där man faktiskt KAN kolla bort? Jag söker humor. I Humorn blir alla sagolikt vackra... och det är faktiskt så hemskt som det låter men ALLA kommer faktiskt bli fula så småningom... Humor, kärlek, vänskap och trohet. Det är det bästa.


Jag tycker faktiskt att han är läcker FRÄMST för att han är äldre och ändå så sagolikt snygg. Se bara på läppen. Den är gorgeous. Jag faller för konstiga läppar, sådana där som har ett eget liv. Typ som Jennys också. Den är underbar :)

Tja,... okej då. Det går mot yngre tider.. men..

.. HÄR är min stil. Fullt ut. En dröm.

min favoritscen

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0