Män, dubbelknäppt och väskan!


Ja. Det är mina tre ståndpunkter i vår. Underbara. Män är det vackraste som finns, dubbelknäppt är det snyggaste och väskor är det mest praktiska. Kan det bli bättre? Ja, jag har hittat bilder!

När jag studerat detta mode som kommer har jag noterat att de flesta designers (som lanvin och acne i detta fall) använder sig av de s.k. näsdukarna i bröstfickan. Det kommer verkligen bli hett! Seglarskor (ja, jag trotsar Linda) är en innegrej och likaså att nästintill vara barfota (dock kunde han fått använda sig utav lite brunutansol, men bara en parantes).

Och en sak till. Jag är svag för scarfar på män. De gör helheten gudomligt vacker!


Jag kan fortfarande inte förstå att jag blivit omskriven i en annan blogg. Känns fruktansvärt roligt.. och inte bara det, var även riktigt kul att läsa texten om min blogg och på så vis få reda på hur andra uppfattar den. ROLIGT! Här har ni länken igen!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0