Min önskelista!


Jag skulle kunna spendera kvällen enbart med denna nalle. Den är vackrast i världen!

Vem kan ha undgått att det är Alla <3ns dag på lördag? Well, jag har som alla andra en liten miniönskelista också..
(mor: "du får väl vara glad om du får en trisslott", man känner sig älskad...!)

- En rosa bil! Äkta vara! (alt. rosa ahlgrens bilpåse)
- En resa till New York (alt. till sthlm)
- En rosa mulberry (alt. en rosa väska från wedins)
- En massa godis (alt. INGET!)
- Ett sött gosedjur (alt. en nyckelring)
- Nya acnejeans (alt. jeansshorts)
- Underklädesset från A.P (alt. ett snyggt från lindex/h&m)
- En romantisk middag för två (alt. ensam med två tidningar)
- Tio stycken röda rosor (alt. plastblommor från ica)


Avrundat - Jag önskar mig en rosa bil mest!
GRATTIS MORFAR på namnsdagen idag! :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0