På söndag smäller det


Jag tror inte att jag är ensam om att längta. Det finns dock vissa som redan har sett några avsnitt och de borde faktiskt sitta i skamrån, typ Ludde ;). Anyway, jag är minsann laglig och väntar gott och väl till varje söndag. 19:00 I'll be there. Hur ska man fira denna nytändning?! Massa godis och ett vattenglas!? Jo jag tackar. Det är nästan så att man bör sitta i klänning och frack. Det här är det bästa programmet i vida världen. På riktigt.


Jag vet att avsnittet redan visats men VITT kommer vara det nya svarta i år. Var så säkra. Dock är det ungefär det mest svårburna (jag har sagt det förut, jag säger det igen!). Grått är den snyggaste färgen på kostym i vår. Skaffa en!

Grönt är inte bara en snygg färg på kläder utan även som en lätt accentfärg. Se bara på den här väskan.

Den vackraste klänningen. Jag gillar den för att den är just det, vacker, speciell.. ord finns inte. Underbar. Acelbandslöst hänger kvar!

SÖNDAG 19:00 Kanal 5

Kommentarer
Postat av: LEIA-MAJA

Vi får styra upp en gg-date snart:) Du, jag, skvaller, kläder,.....kan det bli fel? näpp:)



Kramar

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0