Vart är detta samhälle påväg?


Balmain s/s 2009

Aldrig förr har en outfit varit så hypad. Det har alltid handlat om ett plagg hit och dit men när en hel kombination får en sådan här respons måste designern verkligen vara nöjd. Min åsikt: Den är klockren. Det känns feminint, casual men ändå elegant. Nitarna på skorna, de slitna jeansen, grå "slapp" tee och paljetter. Alla rätt. Att håret är platt och mittbena gör ingen förvånad. Även det kommer stort nu till våren... dock kommer jag även fortsätta locka det ibland. Bara för en variation.

Kommentarer
Postat av: Rohan

Skönt för oss med naturligt platt hår :P



Jag har publicerat och länkat till dig på min blogg, vore kul att veta om du märker någon skillnad i antal besökare eftersom det är en ny bloggidé jag har :)

Ha det bra!

/Rohan

2009-02-04 @ 09:20:04
URL: http://rohans.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0