Vem är jag? Vart är jag påväg?

Namn: Malin
Smeknamn: Mallan, Mallis brallis, Malino etc.
Födelsedag: 19 september, en mycket vacker dag..
Födelseort: Örnsköldsvik
Ögonfärg: Blå och/eller blågröna, de har tydligen blivit mer gröna på sistone...
Hårfärg: Blont :)
Pluggar: Inte längre, men läste sam ekonomi i två år och sedan ett år till frisör
Familj: Mamma, pappa, två mindre bröder PLUS en tamagotchi nu jue :)

FAVORIT
Färg: Rosa!
Plats: Min soffa. Jag lägger mig alltid där med täcket över mig.
Land: Jag tycker ändå om sverige. Faktiskt.
Spel: The sims, längesedan nu bara...
Drog: Att gymma :)
Film: Jag har personligen aldrig sett en bättre film än "what happens in vegas"
Djur: Är rädd för djur. Hemskt men sant.
Affär: H&M såklart.
Serie: GOSSIPGIRL
Skor: Mina svarta.. de har dock tappat sulorna på riktigt nu, måste nog lämna in dessa.. älskar dem.
Internetaktivitet: Läsa bloggar PLUS leta lägenheter.

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln: Det kanske har hänt.. en gång.
Gnälla: Nja.. inte vad jag vet..
Skrika: Ibland kan jag höja rösten svar JA
Sova: Det händer väl en gång om dygnet..
Ha ångest: Nej! Det har faktiskt ärligt talat inte hänt alltför ofta.. aldrig.
Skada dig själv med flit: Nej nej nej!
Ta mediciner du inte borde ta: Jag tror aldrig jag tagit mediciner?
Vilja dö: Nej?
Drömma mardrömmar: Kanske?
Drömma sexdrömmar: -
Ta droger: Nej?
Försöka vara annorlunda: Jag försöker inte.. jag ÄR
Klä dig i svart: Eh. Oftast?
Gå till kyrkan: Jaa!! Längesedan nu bara.. tyvärr. 
Ljuga: Kan hända att jag dragit någon vit lögn någon gång? Det har väl alla?
Hata folk: Ser ingen anledning, gör VERKLIGEN INTE DET
Lita på folk: Alltför ofta däremot.

NÄR
Åt du senast: Alldeles nyss..
Läste du en bok senast: Jag ska börja läsa oftare nu igen! Förut var jag jätteduktig!
Var du på konsert senast: Jason Mraz :)
Köpte du något senast: Idag, haha, min egen lilla familj
Svor du senast: Aldrig gjort
Sjöng du senast: Hela tiden! Jag sjunger oftast när jag går till och från jobbet..
Klagade du senast: Njaa? Jag venne?
Är det sommar: Nej.

VEM
Saknar du: A
Vill du döda? Ingen?
Rörde dig sist: S
Vill du slå: P
Kysste dig sist: N
Vill du kittla: Mig själv?
Kramade du sist: E
Vill du prata med: Hur många som helst...
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg?
Vill du vara som? Mig själv :D
Vill du bli galet full med: Haha.
Gjorde dig riktigt glad senast: Teknikmagasinetmannen.
Fick du sms från senast: Mamsen!
Ringde dig senast: Johanna!

HAR DU
För många vänner: Man kan aldrig få för många!? :D
Förföljelsemani: Nej/Ja?
Tvångstankar: Ja det har jag!
Skadat någon: Ja det har jag!
Färgat håret: Ja tyvärr!

Brutit några ben: Nej
Några piercings: Bara öronen, fyra stycken, varav två borta med vinden. typ.
Några tatueringar: Nej och ser ingen anledning
Komplex: Ja
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej?
Blivit kär i någon på nätet: Ja det med, men där har jag däremot ångest :P
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Aldrig från ett förhållande
Stulit någonting: Nejnejnej!
Lämnat landet: Jajaja!
Rymt hemifrån: Jaa, haha till mormor och morfar, mamma ringde dit det första hon gjorde och mormor sa att jag var där, utan att jag visste, jag var så glad över att de inte visste vart jag var, eller?
Tuttat eld på nåt: VED?
Gjort något olagligt: Nej det tror jag inte? Eller jag kanske har kört bil utan att mitt körkort fått följa med..

HUR
Går du: Snabbt och oftast FRAMÅT!
Svarar du i telefonen: Hallååååååååååååå!
Fördriver du tiden: Med allt och inget
Mycket pengar har du: Nja, skeptisk
Tjänar du pengar: Ja!
Bäddar du sängen: Ja!
Ofta diskar du: Oftast direkt efter måltider?
Ofta städar du: När jag ser ett hårstrå i vägen.
Många stör du dig på: Inga? Varför ska jag?

Ofta träffar du din familj: Alltför sällan nowadays.
Mycket äter du: Oj, det blir bara mer och mer, men det tycker vi om!


Kommentarer
Postat av: Lollo

roligt att läs aom dig!

2009-02-16 @ 15:12:22
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0