20090110

Godmorgon! Igår gjorde jag allting annat än att sitta vid datorn, tog bort alla julgrejer, okej julgranen var inte det lättaste vill jag lova, HUR fick jag ner den? Det är frågan.. sedan julgransljusen.. oj oj oj. MEN det gick till slut, tack och lov. Satte upp mina spetsgardiner, ramade in foton jag skrivit ut så fint som minnen och sedan klippte jag och klistrade i en scratchbook.. MEN även synkroniserade hela min mobiltelefon såå jag var inte tillgänglig igårkväll/natt om det var någon som undrade :). Nu har jag fått in lite musik i den, dock är det bara elvis presley med tanke på att någon kotte lagt in det i min dator.. och jag vågar ju inte bränna ner musik. Så elvis och jag forever.



Tee/blus (får jag skriva blus soffan?) :P h&m och kjol från indiska, köpt förra året men tror att det finns en liknande modell än idag? Drog dock på mig glasögonen igår och det var mycket skönt. Lovar.

Jag tänkte då tvätta idag klockan sju men insåg att jag städade alltförlänge igår så jag är faktiskt förlåten.. antingen imorgon eller på måndag. MÅNDAG är sista dagen, det MÅSTE göras!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0