Bästa ska uppnås '09

DET BÄSTA MED ÅR 2008
Först kan jag bara säga att flytten till Uppsala har verkligen gjort sitt för mig och mitt liv. Jag bara älskar det. Sedan jag kom hit har jag blivit en helt annan människa, kanske inte så mycket att det syns såå men samtidigt jag känner det. Ingenting detta år och då menar jag verkligen ingenting går uppemot cypernresan. Den jag delade med Johanna. Det var nog det bästa med år 2008.

VAD SOM SKA UPPNÅS 2009
Jag skulle kunna säga en hel drös med saker men jag vill faktiskt ingenting hellre än att köpa en egen lägenhet. Jag är den mest kräsna personen i denna värld, detta gäller ungefär allt. Har en lägenhet en ful list vägrar jag ha den. Typ på ett ungefär.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0