De tar mig förgivet

Killar. De tar mig för givet. Det är det slut med. På en gång.
Min kära kusin ringde mig och sa detta alldeles nyss:
MALIN, sluta med det där, de tar dig bara förgivet, och glöm ****. Jag förstår att det kan vara svårt och detta för att han inte tog dig förgivet. Det är faktiskt sant.

Det var då jag insåg att hon hade rätt. Därför har jag kvar honom, som jordens högsta dröm i mitt hjärta. En vacker dag. Hoppet finns. Jag släpper inte. Inte än. För jag kan inte. Inte än. MEN det värsta är att jag försökt att få känslor för andra efter denna kärlek, MEN har inte lyckats fullt ut. Jag kan bara inte tänka på någonting annat... än att få vara hans.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0