Det här är jag

NAMN: Malin Rönnquist
ÅLDER: Blott 20 år gammal/ung. Blir dock 21 i år. Skrämmande...
BOR: Uppsala, är född och uppvuxen i Örnsköldsvik men tog chansen att flytta i slutet av 2007
VILL: Vinna en miljon så jag kan köpa lägenhet :)
KAN: Städa hela hemmet på en halvtimme. Det är bra gjort!
ÖNSKAR: Att min familj flyttar hit (:
HOPPAS PÅ: En massa härliga ting detta år
FAVORITPLAGG: Måste vara lacktightsen, finns ingenting annat man kan kombinera på så många sätt
FAVORITMAT: Kyckling. Till allt om Malin själv får välja
FAVORITFÄRG: Rosa? Eh, vem har missat? :)
TVPROGRAM: Just nu är det Greek gånger tusen. Det bästa. Har DVD kommit ut på detta?
FAVORITFILM: Jag grät till Australia men ingen film uppnår "what happens in vegas". Den är klockren
BÄSTA LÅT: Everything
LYSSNAR PÅ SOM MEST: The lifehouse går på iphonen oftast faktiskt
RESA: Vill såklart till USA men det som känns mest lockande nu är London i påsk...

SNYGGASTE SKOR: Mina nya bruna kilklackar. De tar allt!
BÄSTA VARDAGSOUTFIT: Leggings med dragkedja, vit tischa, nya jeansvästen från h&m trend och en tofs på huvudet. Klart.

(aaah, jag måste bara lägga in, killen idag på nyhetsmorgon vann precis tre miljoner... ja, nej, jag är inte avundsjuk)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0