En ny fin sak



pre.. Happy valentine?

Åh, det går inte att lägga in bilder. SÅ typiskt. Jag som tagit kort på min söta upptillgrej, vet inte ens vad den kallas men fin är den :) Sitter här och lyssnar på MTV som vanligt. Igår var det mys på hög nivå hemma hos min favvoflicka Sofia. Köpte en massa gott och såg let's dance, packade klart hennes packning (buhu, hon ska vara i ÅRE i EN vecka) och jag satt som DJ samtidigt (vilket resulterade i de mest smörlåtarna man kan tänka sig, men jag fann några nya från Ps I love you) och sedan blev det ett SATCavsnitt. Det sista. Det mest romantiska. Nej men så härligt så.

Nu ska jag ta och pallra mig iväg till jobbet. Lägger in bilderna efter istället!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0