Färgat&Lockat


JAG FÄRGADE MITT HÅR IGÅR, bara litegrann så att det skulle bli lite slingor. Tycker att det fungerar minst lika bra att göra det hemma, och bäst av allt - jag betalade 64kr för färgen. Tro det eller ej. Det här ÄR min färg. På riktigt.
Mamma: Malin, gör inte så mycket svart runt ögonen och locka håret.
Nej men man känner sig älskad när mitt överhuvud berättar hur jag ska se ut, jag trotsade min mor och gjorde lite svart ändå, bara det att man vill se en skillnad från att jobba - till utgång.

PSS. Johanna och jag är med i finest.se IGEN. Haha, det var faktiskt lite roligt..
"Heej tjejer, vill ni vara med?" "JAA!" skriker vi tillbaka i kör, han fick nästan lugna oss. Nej nu överdriver jag igen men i alla fall.. Så knäpper han kortet och visar oss, "PRECIS som förra gången vi var här" Det var läskigt faktiskt. Vi ser precis likadana ut, har ingenting hänt på ett halvår? Ni ska få se beviset senare, när man kan gå in på sidan.. Då lägger jag upp båda. Efter denna incident kommer hotellets överhuvud och tycker att vi ska poke'a fotografen på facebook. Mycket ska man vara med om :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0