Hemma efter tre timmar på gatan


Såja, nu är man hemma igen och det är nästan så att jag sitter med mössa på mig, jag fryser ihjäl. Nu undrar ni säkert vad jag gjort när jag egentligen bara skulle sitta inne och titta på en film MEN jag gick ner till ica och där utanför står jag och pratar i telefon och sedan kommer helt plötsligt nicklas (aah sorry om jag stavar fel :P) och jag dyker på honom. Haha, nu tre timmar senare har vi insett att det faktiskt var kallt att stå utomhus så länge. MEN det var helt underbart roligt, jag var hans svans genom hela ica och sedan gick vi ända till willys för att där vända med tanke på att ingen av oss ens bor där... i alla fall blev det samtal och man kan säga som så att jag vet allt om honom från hans brythjärta i trean till uppspikande på väggar till mörkblå mcdonaldschinos. På riktigt.

Jag är dock lite orolig, ni förstår denna man har inget lokalsinne så om ni ser någon vilsen själ vandra runt på uppsalas gator inatt, bring him home. Håll utkik efter strutsben! ;) hahaha. (förlåt jag var bara tvungen!!)

Nej ni alla, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där Nicklas verkar vara en riktig karl. Hört att han är på jakt efter lila byxor dessutom, skulle bli succé!

2009-01-16 @ 19:30:47
Postat av: MALIN

hahaha.. lila byxor är såå 09. Säg till honom att köpa ett par. På studs (inte struts). haha.

2009-01-16 @ 22:52:24
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0