Jahaja, den är paj igen!

Jag talar förstås om mobiltelefonen, satt med den i handen, läste ett mess och sedan la jag ifrån den, efter 2 minuter tog jag upp den för att gå in på nätet och kika lite. Pyttsan. Det gick inte alls. Gick inte ens att få igång den. Nähä, andra gången nu med min kära iphone. Jag började nästan gråta, förstår verkligen inte vad det är som är fel, ja visst, jag klarar av att den dör då och då när man är inne på nätet MEN ska den verkligen göra det? Knäppt. Så kul liv, jag återställer den nu, håller på för fullt och hoppas på det bästa. ANDRA GÅNGEN jag återställer den också, vilket innebär att ALLA nummer raderas, ja de som jag inte har på simkortet då. SÅ ni som har mitt nr kan ju skicka ett mess. Uppskattat!

ps. jag MÅSTE ha det rosa fodralet, vart kan detta köpas? hjälp mig tack?
ps 2. vilken parfym använder kvinnor i 20årsåldern? Jag kan inte bestämma mig?! hjälp mig tack igen?

Kommentarer
Postat av: Maricel

Hej! Jag var och kikade på blocket efter Iphones och jag råkade se att det fanns en hemsida där som hade lagt ut någon annons om att dom sålde såna fodral. Så gå in där och kika!

2009-01-08 @ 10:59:22
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0