Malin - Lyxhustru?

FÖR UNGEFÄR 1,5 månad sedan gick jag på stan och storshoppade, verkligen. Det var det ena efter det andra och vi vet alla att det även var julklappar inblandade MEN jag möttes där av en kär vän/kollega som sa "MALIN, du ser ut som en lyxhustru med dina klackar och påsar och päls och allt.." Då skrattade jag till detta men nu när jag gick på stan tänkte jag tillbaka... det vore inte så dumt.
SÅ MIN PLAN är att ta ledig sisådär en månad och flyga runt jorden för att hitta en bra man. En bra sådan var det ja. Vet ni vad jag alltid drömt om? En hockeyspelare såklart, kommer man där uppifrån som jag gör är hockey det enda som gäller MEN jag måste idag säga att jag byter detta. Jag vill ha en fotbollsspelare, anders svensson, kim källström... tja, david beckham VART ÄR NI?

EN REALISTISK PLAN är att lägga ner mina önskningar. Buhu.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0