Outfits * 2





Godmorgon! Nu bjuder jag på lite bilder innan jobbet, kanske lite inspiration? Är det någonting som kan lyfta en outfit är det en liten liten scarf. Den ska bara knytas någon gång och vips har den fått den tråkigaste till den bästa. Well, kanske inte i mitt fall med tanke på att jag redan lyft allt med hjälp av volangerna på kjolen men kanske en annan gång?

Jag har småplockat lite grejer nu på morgonen och ska strax iväg på jobbet. Är så fruktansvärt nöjd över att jag fick igång mobilen igen igår. Taack och lov. Men såklart, allt tidigare försvann, det är sådant man får ta i detta samhälle tydligen..

Kommentarer
Postat av: Passepartout

jeansen du har var grymt fina!

2009-01-08 @ 12:29:59
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anonym

är det bara för mig som bara 1/3 av bilderna som synsyns?:S

2009-01-08 @ 16:00:56
Postat av: Anonym

För mig syns bara 1/3 av bilderna!

2009-01-08 @ 16:02:07
Postat av: Måste också påpeka byxorna, eller ah varför inte hela outfiten i bild ett!! Helt tok fint malin:)

2009-01-08 @ 16:26:07
Postat av: tina

Haha de va ja som skrev lite knas där i förra inlägget:P Kram!

2009-01-08 @ 16:27:31
URL: http://martinastragefors.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha de va ja som skrev lite knas där i förra inlägget:P Kram!

2009-01-08 @ 16:29:37
Postat av: MALIN

SÅ underbart söta ni alla är! MEN jag vet, däremot kan man högerklicka på bilderna för att där öppna under ett namn, kommer dock inte ihåg det, det brukar nämligen min mor göra. MIN BLOGG är inställd för widescreen dataskärmar, tyvärr.. vet ej hur man får bort det!! :(

2009-01-08 @ 19:42:33
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: CHICSTYLE

Vill du ha en chans att synas, visa upp din stil eller bara ge inspiration till andra? Skicka in dina bästa outfit-bilder till [email protected]

2009-01-11 @ 23:48:56
URL: http://chicstyle.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0