Sångfåglar?


Vi tar då i för kung och fosterland. Haha, men de är ju mina älskade sötnötar :) Cyklade runt hela halva uppsala igår. Mycket väldans trevligt!

pss.. vackert att jag alltid har ett tuggummi i munnen, ännu vackrare är det att det ser ut som galet vita tänder.. men det vackraste är nog soffans inälvor i truten?

Jenny och jag. Kul att jag försökte få ta kort men hon skulle minsann göra det.. och kom NÄSTAN med. Tanken som räknas va? :)

Jag vill också kunna köra en pose. Hjälp mig?
Det roligaste på kvällen var när Pettan skulle komma ner och öppna dörren, det hände aldrig. JAG KOMMER skriker hon i telen och sedan efter fem tio minuter står vi fortfarande utanför och fryser ihjäl, ringer in.. ingenting händer.. Det hela slutar med att fia försöker ta reda på koden själv och vi ringde in. JAHA? Det var inte dit vi skulle nej, haha, vi hamnade hos ett gäng män och alla skriker ihjäl sig i högtalartelefonen så att det ekar på hela gatan, haha, jag höll på att skratta ihjäl mig, men nej, de ville inte öppna till oss inte.. Till slut kom vi in.. sådär efter 3,5h.

Rödluvan i mitten. Lilla söta Siri :) GALET trevligt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0