09:45 AND THEN WE SMILE ALL NIGHT LONG

Vi satte oss för fotografering och insåg att INGEN ville fota, därför drog vi i en trevlig kvinna och frågade henne lite snabbt, bilden blev som den blev MEN glada var vi minsann :) Bild nummer två visar det vackra paret Gabre (som nu har dragit ner till gbg för att titta på u2). Lovely.


GODMORGON FREDAG!
Jag skulle sova ut idag - men jag kan inte. Vaknade väldigt pigg och är nu på benen, tänkte dra mig ner till ica och inhandla lite frulle för hungern har stigit mig upp i taket.. Sedan ner på stan för att fixa något vackert plagg till ikväll - insåg igår att jag inte har några kläder.. Synd men sant.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0