13:13 BANKÄRENDE

God lunch. Far och dotter har precis varit på banken och uträttat lite ärenden angående det sista med min kommande lägenhet. Tänka sig, det är bara 1 månad kvaar nu. Det känns läskigt. Jag ska verkligen på riktigt bli ägare till en lägenhet. En lägenhet. MIN lägenhet. MIN lägenhet. Mitt i stan. Hurra. Hurra. Hurra. Har dock börjat tänka om gällande garderober och sådant.. det kanske blir en liten ändring.. men ingenting är klart!

Snart åker vi till mormor och morfar.. om man säger såhär, det inte bara spöregnar DET ÖSER NER!!! Det smattrar och pappa och jag fick springa marathonloppet till bilen, jag ljuger inte. Men vem klagar? Jag har inte haft en endaste liten soldag på semestern men HEY vem bryr sig? Jag.

Nu ska jag gulla lite med faderskapet och säga att han har en ruggigt snygg klädsel på sig.. och säga att han är världens bästa pappa.. (inte alls för att jag vill ha ett antivirusprogram för 500spänn.. wish me luck)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0