16:41 MINIGOLF


Detta är vad vi hittat på idag, bilder kommer när jag är hemma. Vi körde 9 banor LÄNGST uppe på bergets topp i Övik. Så mysigt. En fantastiskt utsikt. Jag fick 20poäng, vilket jag själv tycker är strålande. Började första banan med en spik. Pappa blev helt förvånad.. "Jag fattar det inte, du skjuter, siktar ingenting och VIPS så är den i hålet". Japp. Det är precis vad jag gör.. Jag tror att jag siktar MEN i själva verket är håret i blåsten och jag ser ingenting.

Sitter hemma hos min morbror. Mormor och morfar är här, likaså min andre morbror. Nu fattas bara min kära morbrors fästmö SÅ är vi komplett. Melissa leker här bredvid, hon har blivit så fruktansvärt stor, söt och underbar. Lovely.

Vi ska nu lämna detta place och äta middag ute. Weei.

Kommentarer
Postat av: Stina

åååh ! Den där banan har jag också spelat på :P

2009-07-21 @ 19:24:25
URL: http://sttina.blogg.se/
Postat av: MALIN

NEJ är det sant? haha. coolt.

2009-07-21 @ 19:53:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0