17:59 THE STORY CONTINUES


På fredagsmorgonen klev vi upp i tid och kolla in utsikten.. där borta ligger ullevi. Käckt. Vi skyndade oss ner till stan och skaffade present till Eric, sedan rusade jag in på h&m och hittade tro det eller ej en tjusig blåsa för kvällen.. Vi tog tåget till Uddevalla 10:47.. och landade framme vid stationen strax innan 12. Där var Eric och hämtade oss sedan drog vi ut till köpcentret.. handlade det sista för att sedan åka iväg till nästa place...

GOKART!

Här insåg jag att jag inte skulle vara kvar längre.. männen ville byta om och Johanna och jag tog vårt godis och sprang ut för att sitta i solen :)

Här gjorde de sig förberedda. Sex stycken vackra män hade vi med oss :) Det var en riktig fight mellan platserna men tillslut lyckades Eric ta åt sig en vinst. Det var noog lika bra!

Johanna satt tjusigt och tittade på.. :) Vi ångrar oss dock för att vi inte testade :)

När vi kom hem hade Erics mor fixat så allt var klart.. En massa gott fick vi i kaggarna..

Strax innan matdags satt vi och spelade/sjöng för fulla muggar..

Hungriga typer :)

Nu ska mor klippa mig så jag återkommer strax.. haha, pappa är så trött på att bara läsa om min semester därnere och det är jag med MEN jag har ju börjat skriva dag för dag så jag tänker också avsluta det. ÄR DET NÅGOT JAG HAR MYCKET AV SÅ ÄR DET MÅLMEDVETENHET!!!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0