21:57 TODAY I'M WEARING THIS


"Men Malin, du ser ut som en polis när du står sådär.." Eh, tack för att du tog denna bild mor? :) Jaja.. lite bränna på detta så skulle livet kännas underbart... jag känner mig förtillfället blekare än spöket laban (eller vem försöker jag lura.. det är min BROR som spenderat HELA sommaren inomhus i en fabrik, men lika söt är han för det!)..

Väska h&m, kjol + linne (avklippt body) ginatricot, skor h&m, jeansjacka eeh?, solbrillor från h&m.. Nu vet ni det..

Btw. Jag har verkligen varit på fantastiskt bra affärer.. jag menar, ÄKTA acnejeans för 500kr när de kostar 1500 i butik? ALLA kläder var halva priset eller mindre.. höstkollektionerna alltså. Jag hittade en kjol för 99:-. Sedan blev det idag ett par skor, tre par klänningar, lite grejer från apoteket PLUS ett USBminne. Det var dyrast. 299:-. Mamma mia. Men jag kände att skulle det hända någonting med min dator igen har jag 16GB med bilder att röra mig på.. eh, det blev en konstig mening men vem bryr sig?

Nu ska jag återgå till min syssla här uppe - äta! (och till er som undrar, jag bilar tillbaka till UPPSALA imorgon! )

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0