22:04 IT IS IN YOUR EYES


Haha, jag älskar att titta på de här bilderna och inse att jag har exakt likadana ögon.. sådär lite "borta". Denna bild är tagen för nästan exakt ett år sedan. Här har jag dock en förklaring till mina ögon, jag var trött. Klockan var strax innan halv fem på morgonen och det var sista kvällen MEN jag trivdes :) Jag trodde då aldrig i hela mitt livs historia att det skulle ta nästan ett år att träffas igen...

Och denna bild tog Johanna i fredags innan vi skulle äta mat :) Lite sådär suddig men ja, vi gjorde exakt samma min vilket inte alls var planerat. Haha, lite kul. OCH jag trodde aldrig att det skulle kännas såhär att träffas igen.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0