22:58 FREE AS A BIRD


Åh, vad jag ska hoppa.. och hoppa.. och hoppa. Finns det någonting bättre än att hoppa? Njet. Först ska jag bara försöka ta mig upp.. (det hade tydligen regnat och det var blött överallt..)

Kolla, kolla, det går ju som hejsan!

Sedan kommer jag till "malin"grejen: flaxa med armarna.. När jag blir rädd, tar jag alltid upp mina armar.. don't ask me why. Och nästa fråga är liksom: varför ens bli rädd?

Aaaaah!

Den här gillas.. jag ser.. lätt ut. Första gången.

Här försöker jag mig på någonting liknande... staty? Lyckas dock inte. Bättre nästa gång kanske?

Vad vore Mallan utan en pose?


Fotograf: Käre lillebror.
Dagens bravader.. undrar minsann vad som händer imorgon?
Denna dag i korthet: Vaknade, åt frukost, åkte in till stan, parkerade i det nybyggda p-huset, shoppade en tröja och ett dataspel till lillebror, hem igen, edvin blev sjuk, jag blev sjuk, båda somnade, edvin grät, jag tröstade bredvid, han har minsann fått feber, halsont, allt, jag har tydligen åkt på samma sak, vi körde filmkväll och godis, "ps I love you"fortsättningen.. ni kan kanske gissa vem som valde film? Eh jag.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0