10:27 TILL DIG ERIC


Ibland glömmer man bort hur mycket vänner faktiskt i själva verket betyder för en. Jag kan bara säga såhär: jag värdesätter er alla. MYCKET högt. Ni är ljuset i tunneln, vattnet ur kranen, bensinen i bilen TJAA, ni fattar. MEN denna morgon vill jag från djupet av mitt hjärta berömma Eric. Jag tycker att han är ett perfekt exempel på hur man som person ska vara och på så vis gillas han av mig :) Eric har sedan den dag jag lärde känna honom funnits där för mig. Han har alltid svarat, alltid visat engagemang, alltid försökt förstå, alltid peppat mig, alltid gjort sitt yttersta för att göra mig glaaad.

Och den här veckan fick vi till och med bo hemma hos honom. Hans föräldrar tog hand om oss spektakulärt (vet inte ens varför jag använder det där ordet i denna mening men det dök upp i huvudet precis nu) bra och vi har aldrig förr känt oss så välkomna. Jag känner mig alltid trygg i hans närhet och det gör att jag kan anförtro mig på ett bra sätt också.

Eric, du är helt fantastiskt bra. Du tar hand om mig, du lät mig somna i din famn när jag som mest behövde någon OCH du visste/vet precis vad jag behöver. Jämt. Tusen Tusen tack.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0