12:02 THEY LOOK SO GOOD TOGETHER

I ONSDAGS efter 15mötet

Vi ville hemskt gärna åka och bada.. så det började med en glädjehög hemma hos mig :)





Okej, här kan man ju diskutera vad som händer.. men jag blev precis tillrufsad och sedan stoppade Per in fingret i örat på mig.. vacker syn! hahaha..

Gissa om jag trivdes? Finaste vädret.. varmaste vattnet? Vattenmelon (som jag inte tycker om MEN lärde mig gilla :P haha, jag är inte såå svårövertalad - bara gällande lakrits!)

Alla är inne i sina egna världar,,,

Solen gick i moln lite då och då.. men vad gjorde väl det?


HÄR skulle jag tydligen gå till andra sidan för att fota (per sa det med tanke på att solen sken rakt mot kameran..) förstod jag? haha, jag gick till andra sidan oskar och det blev gnäll igen.. Hur skulle jag veta?

Nuuu gjorde jag rätt. Om man säger såhär.. JAG blev nerputtad med kläderna på och MELKERS ordfras blev ett faktum. Hade fått ner klänningen till magen och när jag stod där vid kanten BLEV jag nerputtad. De skrattade. Jag grät. Haha, nästan. Sedan skulle jag ge igen.. men de muskler jag byggt upp under vintern har försvunnit OCH jag blev nerkastad.. igen.. igen.. igen.. Mina linser brydde sig ingen om.. Det är tacken det. När P lyfte upp mig som självaste frihetsgudinnan ville jag bara blunda och be en bön att jag skulle överleva. Det gjorde jag också.. Haha.

Sedan åkte vi direkt till mötet.. (man kände sig lagomt fräsch utan smink men det är tydligen det naturliga..) här sjöng en sööt tjej (18,5 år) från israel som medverkade i deras motsvarighet till idol i sverige.. kanske den bästa rösten?


Efter mötet.. jag ser ut som jag gör.. medan johanna ser fantastiskt vacker ut :)

ISAK var nöjd med sin mat för dagen :) Tummen upp!

MAT MAT MAT!

Sedan köpte Johanna den godaste cheesecaken någonsin.. som jag tog över.. och sedan gav jag dessa två. De ser inlooove ut :)

Och det blev konsert även denna kväll! Ute i tältet :) Härlig musik.. härlig gemenskap! Underbara tider!


Nu ska jag pallra mig iväg till affären och köpa lite mat att fylla kylskåpet med. Det kan vara en bra idé.

Kommentarer
Postat av: Juha

Dricks det Coca cola i kyrkan?? trodde ni va emot alkoholkonsumtionen i Sverige, då Cola distr. av ett stort alkoholbolag så pumpar ni in cash till sveriges alkoholmarknad...



Men cola kanske är för gott att avstå... för öl kan man inte dricka??

2009-10-03 @ 23:33:28
Postat av: MALIN

Jag tycker att det är upp till var och en. (: Såvitt jag vet är cocacola ingenting som är fyllt av alkohol...

2009-10-03 @ 23:55:46
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: juhha

Verkligen upp till var och en..

Och alldeles rätt att coca cola inte är fylld av alkohol, bra! Men om man dricker cola pumpar man in cash till det omtalade svenska alkoholsamhället som alltför oftast frikyrkan jagar röven av och tar avstånd ifrån. Men cola serveras ändå friskt. Antingen någon som inte tänkt till eller också väldig dubbelmoral...jo..



2009-10-05 @ 17:26:05
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0