DEN BÄSTA BÖRJAN PÅ SEMESTERN 2009


Jag kom just på att vi tog aldrig bilder vid Uppsala.. kanske lika bra, jag menar, det ser man ju jämt. Sthlm känns ändå som hemma... härifrån tåget som tog oss till gbg med start 10:09.

Jag och Johanna.. lite smått nervösa och glada. Härlig semester väntar..

Vi hann inte mer än några meter förrän datorerna var uppe och det var dags att blogga.. :) Johanna var i full gång!

Jag började också med datorn.. Yey!

Vi kom fram till centralstationen i gbg klockan 13:17 och där stod två nissar och väntade. Ibland kan jag inte ens förstå att det verkligen var ETT ÅR SEDAN vi sågs sist. Kändes inte som det. Kändes som om vi alltid pratar, alltid träffas. Jag var nervös, sa till Johanna att jag inte skulle kliva av, MEN hon sa emot. haha.

Vi var hungriga som få och letade matställe i gbg. Det fanns inte ett endaste inom räckhåll men tillslut fann vi ett längst uppe i nordstan. Pasta. Dagens buffé. Det blev perfekt.

Gott och med mat i magen. Nöjda.

Vi skulle till liseberg men valde att ta ett stopp och busa/leka i parken. Här var vi laddade...

Väl inne på liseberg. Solen sken och det var en fantastisk kväll...

Andreas och Eric var söta som alltid.

OCH de andra gjorde någonting som jag absolut INTE klarar av. Kul att titta på, skulle inte åkt med för miljoner kr.
Jag var suur och suugen på godis. Sedan hittade jag en klubba och min glädje blev oändlig.

Johanna och Eric.. åt rostade mackor (typ!) och var lika glada för det. Eric körde "rudolf"grejen. HAHA.

Andreas och Jag på andra sidan bordet. HÄR (på condecco på avenyn) var det jordens godaste ceasarsallad OCH då ljuger jag inte....

Efter maten satte vi oss ner vid brunnsparken och pratade. Sedan sa vi hejdå till männen vid stationen och vi åkte hem till vår lägenhet i gbg. La oss i sängarna och var trötta som få. Det kostar att ligga på topp!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0