21:14 NOW YOU KNOW ME

Vad heter du?
- Malin
I mellannamn då?
- Kristina NAMNSDAG idag för er som har missat!
Vart bor du?
- I Uppsala, ursprungligen Örnsköldsvik Trivs du där? - JA, men jag kan absolut tänka mig att flytta
Brukar du läsa horoskop?
- Nej, jag ser ingen anledning?
Har du körkort?
- Givetvis! Hur skulle man klara sig annars?
Äger du några converseskor?
- Två par, ett par rosa och ett par svart.. Bästa skorna helt klart!
Favoritdjur?
- Nej tack
Vad spenderar du dina pengar på?
- Tyldligen allt?
Festar du mycket?
- Nej det tycker jag inte?
Sprit, cider, vin eller öl?
- OM jag måste välja.. cider.
Brukar du bli för full?
- Det har jag aldrig varit
Antal kuddar i sängen?
- Fyra tror jag? Eller fem? Fem kanske.. måste räkna när jag kommer hem
Kan du baka bullar?
- Det tror jag inte? Men jag är villig att lära mig
Har du varit med i scouterna?
- Nej, jag ville inte?
Bläck eller blyerts? Bläck har alltid vart min grej
Mc donald's eller burger king? Bara för att mcd har en god sallad
Är du allergiskt mot något?
- Mjölk väljer jag att stå emot.
Äger du ett busskort?
- Ja! Använder jag det? Nej.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
- Ingen av dem faktiskt!
Vad åt du till frukost?
- Idag? Kladdkaka
Hur ser du ut idag?
- Linne och lackleggings..
Har du haft sex idag?
- Nej
Nästa mål i ditt liv?
- Flytta in
Vad såg du senast på tv?
- Suns sommar denna morgon, mys.
Närmaste vän på helgen?
- Johanna (en stund till iaf)
Hur svarar du i mobilen?
- HALLÅÅ?
Vem ringde du senast?
-
Andreas
Vad sa den du ringde?
- Mycket.
Antal timmar sömn inatt?
- Jag kan inte sova längre..
Sov du ensam?
- Ja
Brukar du snusa?
- Snus är kanske det värsta jag vet?
Vad innehåller din favoritnattmacka?
- Ost/kalkon/Gurka

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng mer än du? 
- Johanna
Såg dig gråta:
Eric?
Fick dig att gråta: 
-
Du delade en drink med:
- Johanna?
Du gick på bio med:
- Skulle ha gjort det med Johanna, Emma+partner :)
Du sprang på stan med:
-
Älskade lillebror..
Skällde på dig: 
- Vet inte?!
Skickade ett e-mail till dig: 
- Privat

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
- Ja
Bråkat med ditt husdjur: 
- NEJ?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:
- JA?
VARIT I...
Norge: Nej
Finland: Jaa.. Åkt över gränsen och tillbaka :D haha..
USA: Nej inte det heller, tragiskt.
Spanien: Nej?!
Tyskland: Nej.
Grekland: Nej!
Turkiet: Två gånger till och med. :)

EXTRA STUFF...
Tar du droger:
- Eh nej?
Dricker du:
- Typ varje dag? Vatten :D
Vad är du mest rädd för:
- Höjder/mörker/skrämmande ljud/att vara själv MEN VÄRST är nog myror
Vilka kläder sover du i:
- Vem sover i kläder?
Vart vill du gifta dig:
- Domkyrkan i Uppsala.. men det är inte det viktigaste.. det är låten jag ska gå in med ;)
Vem hatar du verkligen:
- Ingen!
Varit kär:
- Ja, men tydligen inte tillräckligt
Kör du bil:
- Älskart!
Har du ett jobb:
- Ja men visst!
Gillar du att ha folk omkring dig:
- Ja! Ja! Ibland inte!
Är du ett hälsofreak:
- Om jag vill... Annars inte.

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja.
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Sådana som spelas på radion...
Vill du gifta dig: Det enda jag vill
Vill du ha barn: Det enda jag vill efter att gifta mig.

FAVORIT...
Rum i huset: Min hall, där jag har garderoberna :)
Typ av musik: Kärlek
Månad: December, det finns ingen mysigare månad!
Sten: Johanna

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Kanske det enda jag gjort?
Köpt någonting: Fick en kjol av mor igår..
Varit sjuk: Höll på att bli riktigt sjuk där.. feber och lite så..
Sjungit: Ja.. och spelat piano
Sagt "Jag Älskar Dig": Till Johanna..
Velat säga till några att du älskar dem: Mm. Ja.
Träffat nån ny person: Nja.. nygamla på ica.
Saknat någon: Skämtar du?
Kramat någon: Ja.
Kysst någon:  Jag är snål på sådant

SENASTE...
Låt du hörde:
  Billie Jean
Film du såg: Sunes sommar än en gång
Drink du köpte: Eh.. kommer inte ihåg? Den jag fick hemma hos Eric? Köpte dock inte den..
Sak du stal: En godis?
Mat du åt: Papsen lagade hemmagjorda köttbullar till potatis och sås.. Ibland älskar man livet.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort!

FÖRSTA?
Första bästa kompis: Nina!
Första jobb: På ica :)
Första skiva: Det måste ha vart Carola alltså! Den gröna ;)
Första förälskelse: En kille under hela gymnasietiden.
Första begravning: Ja den kommer jag ihåg
Första piercing/tatuering: I öronen
Första fiende: åh, en del!
Första stora resa: Cypern!

SENASTE?
Senaste människa du slog: Jag slåss inte
Senaste stora bussresa: Enköping till Uppsala.. haha 20 min.
Senaste långa telefonsamtal: Långa?? eh, kommer inte ihåg
Senaste dusch: Idag?
Senaste irritation: Väldigt många
Senaste glass: Åt faktiskt lite vaniljglass idag hemma hos mormor och morfar, jag får dock inte...
Senaste skjortan du haft på dig: Det vet jag inte :P haha

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0