08:59 FYRA BILDER I SVART


Spetstopp ifrån h&m trend (förra året, jag återanvänder!)

Boots ifrån wedins, de skönaste man kan hitta. Köper man dyrt, håller de också. Dessa är i äkta skinn och har hängt med mig i snaart tre år. Varför? För att de är fantastiska!

Kjol med detaljer - dragkedja och sömmar sydda mitt på, h&m divided.

Pälsjacka h&m barn, leohalsduk h&m acc, väska ifrån ginatricot (bra köp!)


Det skulle vara så roligt att fotografera min underbara Sofia i en vecka... kanske ska göra det? Hon använder all färg man kan hitta och lite till, färgerna matchar varandra i accessoarer OCH det ser perfekt ut.. Mina outfits är alltid så svarta och dystra. Står vi bredvid varandra ser jag ut som självaste natten. För att citera henne: "Maaaliin.. booooring!" jahaja.

NU: Tvättar, tvättar, tvättar.. maskinen är igång, jag dricker kaffe här och sedan håller jag även på att städa. Varför inte ta vara på tiden man har utöver? Ja tack.
SEDAN: Inlägg angående vad jag fick för paket på posten. Efter det lunch med Älskade Emelie.

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahaha, du har så rätt mallan.. BORING! en vecka med mig i bloggen, rätt bra idé!

2009-11-23 @ 10:32:28
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0