09:18 THE PERFECT MAN


Det är tydligen det-nya-svarta att lägga ut en bild på den-perfekte-mannen i sin blogg. Jag ska såklaaart inte vara sämre. Här har ni min. Eller tja, iaf den jag hittade när jag sökte på: svart och vit klädsel till slitna jeans och mörkt hår med lite längre lugg. Men jag är inte bitter. Han ser fantastiskt ut.


Nu fattas bara hockeyutrustningen, guran, sången och en vacker bil. Till er andra: Godmorgon! Sitter på tåget och kan inte annat än att drömma mig bort. Vädret är strålande vackert och min och mammas senaste konversation i telefonen var helt och hållet om en sak: ensam mamma söker.

Kommentarer
Postat av: Karin

Nice.. man kanske blir pigg av att resa lite också hehe

2009-11-09 @ 10:19:34
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hehe känns ju faktiskt lite tomt nu att ensam mamma söker är slut.

2009-11-09 @ 10:31:38
URL: http://pyttis.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0