09:45 HÖRDE JAG JUL JUL JUL?


Varför inser man först året efteråt att man skulle paketerat annorlunda?
Svar: För att när julen är över vill man bort med allt så fort som möjligt och börja med den våriga inredningen..
Problem?
Svar: JA. Nu är ingenting på sin plats, vissa saker är halva helheten och dukar/gardiner är lika knöliga som om det var taget från självaste klapperstensfältet..
JAJA. Jag ställer mig och stryker nu.. Dock vore det trevligt att hitta krubban? Vem har tagit den? Jag har alla människor och djur men VAART är krubban? Den ska stå där. (jag låter som gustav i svensson svensson..)

Och ingen jul utan julmusik. Spotify i all ära men kom igen, i jul kan vi väl stödja de stackars skivorna? Jag ska springa iväg (läs gå) till ica och köpa EMD:s julskiva. 1. Det finns kanske inga finare män i denna värld. 2. Jullåtar och fina män är för mig en bra kombo. 3. Jullåtar, fina män och fiiiina röster är för mig en mycket bra kombo.

MALIN: Pappa.. jag ska köpa ljusslingor och veva runt på balkongen.. men jag vet inte riktigt hur det kommer se ut.. eller om det kommer gå så bra...
PAPPA: (nervöööst) näru, inte jag heller! sladdarna kommer hänga..

TACK för att alla tror på mig! JAG SKA KLARA DETTA! (eller så skaffar jag mig en sambo i en månad!)

Kommentarer
Postat av: Karin

älskar och rosa, men känns fel liksom.. tänk att du kommer till ett viktigt möte med massa kostymmänniskor så slänger du upp rosa böcker haha nja:) oranget är det, gult är ju fult:p haha

2009-11-25 @ 11:05:57
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: JOHANNA

BRALLIS. Så duktig du är då;) kolla in www.nygeneration.se nu och sen ringer du mej när du har en sekund över. PUSSSSS!!

2009-11-25 @ 12:37:43
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: ...by Mary

Åh, jag måste leta reda på min julskiva och börja pynta jag också. Det är ju trots allt första advent nu till helgen så man FÅR plocka fram julen :)

2009-11-25 @ 18:56:52
URL: http://dailybymary.blogg.se/
Postat av: Ninnie.

Ååh va mysigt med julpyssel!! Längtar till på Söndag, då tänkte ja sätta igång!! :):) Kram!

2009-11-25 @ 21:12:13
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0