15:52 THE DENTIST


it was a hallelujah moment...

HÖRRNI, det gick bra. När jag satt mig i stolen och var redo att undersökas började jag darra i hela kroppen och fick dricka vatten. Jag som aldrig brukar vara nervös MEN det var så längesedan sist (tydligen 2 april 2007). "Det finns inga bekymmer i den här munnen" sa tandläkaren. Jag log. Jag pratade. Jag skrattade. Men han skrattade också. VÄLDANS mycket. Eftersom jag pratade så mycket stoppade han till slut in en sådan där sak i munnen som gör att man varken kan lyfta en tand eller andas. Jag överlevde iaf och det var nog den skönaste minuten för honom. När det var dags att betala räknade datorn ut hur mycket jag var skyldig. Han ropade att jag skulle komma och titta på skärmen. Det enda jag kunde se var 26.00 så jag frågade vart det stod. "Ja, det är ju det 26 kr" och jag bara "du skämtar? jag som fört över 2000kr för denna undersökning!? Jag blir överlycklig!!!" haha, sedan kommer det in tandsköterskor från de andra patienterna och alla skrattade. Det är roligt när man känner allihop också. Den ena sköterskan sa "Malin, nu måste du sluta köpa kläder för att du ska kunna ha råd med den här avgiften!!" Haha. Jaaao 26kr fattigare, inte ett endaste hål.. aldrig haft i hela mitt liv. Han tyckte att jag har fina tänder. Naaw. Jag är lyckligare än lyckligast! Nu ska jag busa med min bror, han är som sötast när han sover och när jag är på bushumör. Jag tror han börjar få feber..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; varsågod =).

2009-11-03 @ 16:16:58
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; varsågod =).

2009-11-03 @ 16:17:08
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Allan

Grattis!

2009-11-03 @ 16:48:09
Postat av: Simone

Så vackert! :D

2009-11-03 @ 17:12:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: MALIN

tack söta! :D haha, vackert vackert!

2009-11-03 @ 18:27:29
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0