18:02 IT'S ALL SET AND DONE

Jag har aldrig i hela mitt liv arbetat en sådan här förträffligt rolig dag. Allt var underbart. Kön var fantastiskt. Kollektionen var makalöst fin och kunderna - sååå nöjda. Jag älskart! Det finns ingenting som är mer härligt än att se nöjda, belåtna och ett par tusen kronor fattigare kunder. Känsla!

NU VÄNTAR JAG IN FRANKIE och vi ska titta på körslaget. Vem vinner? (jag har även beställt naturgodis men jag antar att han glömmer.. MEN det han inte kommer att glömma är nötter och chips.. vi får la se vem som har rätt:P)

pss. IDA, fantastiskt vän ifrån övik, var här idag och jag blev så otroligt glad över att få se denna kvinna. Så glad och härlig! Hälsa på fler gånger TACK (:

Kommentarer
Postat av: Allan

Team Ola är fortfarande bäst.

2009-11-14 @ 20:44:33
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0